Mięśnie Kegla wzmocnisz kulkami Gejszy PlumBum

miesnie keglaJedne z ważniejszych organów, o które powinnyśmy się zatroszczyć to mięśnie Kegla czyli mięśnie dna miednicy. Ciąża, poród i zwyczajny upływ czasu powodują, że mięśnie te rozluźniają się i wiotczeją. Plum Bum – polska marka, która wychodzi  naprzeciw potrzebom współczesnych kobiet tworząc wyjątkowe kulki gejszy. Dzięki systematycznemu używaniu kulek dopochwowych nasze mięśnie Kegla będą zawsze w formie.

Zestaw Plum Bum składa się z dwóch rodzajów kulek waginalnych o różnej wadze dla początkujących i zaawansowanych. Ciężarki w kuleczkach Kegla wchodzących w skład zestawu progresywnego Plum Bum otulone są delikatną silikonową powłoką z subtelnym, kobiecym designem. Codzienne 15 minut intymnej siłowni z użyciem kulek do ćwiczenia mięśni Kegla Plum Bum pozwoli szybko wrócić do formy po porodzie oraz uniknąć w przyszłości  wielu przykrych dolegliwości, takich jak nietrzymanie moczu, które powoduje dyskomfort codziennego życia.

Mięśnie Kegla: co powinnaś wiedzieć o kulkach PlumBum

Kulki dopochwowe PlumBum są przeznaczone dla kobiet aktywnych, świadomych swojego ciała i pragnących dbać o zdrowie oraz kondycję także w obszarze zdrowia intymnego.

Kulki pomagają utrzymać mięśnie dna miednicy w doskonałej formie. A to właśnie one odpowiedzialne są za utrzymanie macicy we właściwym położeniu, kontrolowanie pęcherza i za zwiększenie przyjemności seksualnej podczas stosunku. Regularne używanie kulek PlumBum ułatwia przygotowanie do porodu, powrót do formy po ciąży, a także pomaga w zmniejszeniu lub całkowitym wyeliminowaniu dolegliwości związanych z nietrzymaniem moczu.

W pierwszej połowie XX wieku, amerykański ginekolog, dr Arnold Kegel opracował naukowe podstawy rehabilitacji mięśni łonowo-guziczkowych (potocznie nazywanych mięśniami Kegla). Ćwiczenia doktora Kegla polegające na rytmicznym zaciskaniu i rozluźnianiu mięśni, miały powodować ich wzmocnienie i polepszenie komfortu pań cierpiących na niewydolność pęcherza moczowego.

Ćwiczenia mięśni dna miednicy są dużo łatwiejsze gdy podczas intymnego treningu stosuje się kulki waginalne. Ćwiczenia mięśni Kegla są bezpieczne i efektywne. Można wykonywać je dyskretnie w dowolnej chwili i miejscu, a ćwicząc regularnie przyczyniamy się do polepszenia ich kondycji i dbamy o jakość naszego zdrowia intymnego.

Mięśnie Kegla: dlaczego lepiej używać kulek progresywnych?

Zestaw PlumBum to dwie kulki, o dwóch różnych wagach i rozmiarach ponieważ z treningiem mięśni dna miednicy jest podobnie jak z innymi treningami. Jeśli dopiero zaczynasz, wybierz opcję dla początkujących (kulki większe i lżejsze), żeby po stosownym czasie przejść na poziom zaawansowany (kulki mniejsze, ale cięższe).

Progresywność kulek PlumBum daje możliwość:

  • Bieżącego korygowania wagi używanych kulek w zależności od indywidualnej kondycji mięśni.
  • Ćwiczeń interwałowych – zmieniania wagi, aby nie przyzwyczajać mięśni do jednego obciążenia.
  • Rozwoju kondycji mięśni, bez konieczności ponownego zakupu kulek o innej wadze.
  • Dopasowania obciążenia do indywidualnych możliwości w zależności od samopoczucia.

Mięśnie Kegla: kto powinien używać kulek PlumBum

Aktywne kobiety w każdym wieku, które chcą:

  • Dbać o swoje zdrowie intymne.
  • Przeciwdziałać wiotczeniu mięśni dna miednicy.
  • Profilaktycznie zapobiegać wysiłkowemu nietrzymaniu moczu.
  • Poprawić doznania seksualne podczas stosunku.

Kobiety, przygotowujące się do macierzyństwa, które chcą:

  • Wzmocnić mięśnie dna miednicy przed ciążą.
  • Przygotować tkanki krocza do naturalnego porodu.

Młode mamy, które chcą:

  • Aby ich organy kobiece szybciej się zregenerowały i powróciły do stanu sprzed ciąży.
  • Odzyskać formę i przywrócić odpowiednie napięcie mięśniom po porodzie.
  • Szybciej odczuwać przyjemność podczas stosunku.

Kobiety w wieku dojrzałym (przed i po menopauzie), które chcą:

  • Przeciwdziałać zachowawczo lub leczyć wysiłkowe nietrzymanie moczu.
  • Zadbać o swój komfort życiowy.
  • Zapobiegać wypadaniu organów kobiecych w okresie pomenopauzalnym.
  • Dłużej cieszyć się swoją seksualnością.

Mięśnie Kegla: jak aplikować kulki PlumBum

Ćwiczenie mięśni dna miednicy z kulkami PlumBum jest bardzo proste i przyjemne. W opakowaniu znajdują się dwie kulki dobrane progresywnie: większe o wadze 55g i mniejsze ważące 85g, tak, aby odpowiadały na potrzeby każdej kobiety.

  • Ćwiczenia zawsze należy zacząć od większych kulek.
  • Wielkość progresywnych kulek Kegla jest dobrana tak, aby dopasowała się do pochwy każdej kobiety.
  • Ważne jest przyjęcie wygodnej pozycji podczas aplikacji.
  • Dla ułatwienia aplikacji, pomocne może być nawilżenie kulek wodą lub lubrykantem na bazie wody.
  • Kulki powinny być włożone do pochwy w całości. Im głębiej są założone, tym lepszy efekt treningu.
  • Przy wyjmowaniu kulek należy przyjąć wygodną pozycję i rozluźnić mięśnie, delikatnie wyciągnąć je za wystający sznurek.

Uwaga: Kobiety, które cierpią na tyłozgięcie macicy, zanim zaczną swój trening z kulkami gejszy, powinny skonsultować się z lekarzem ginekologiem. Jeśli lekarz nie stwierdzi przeciwwskazań można używać kulek PlumBum, które dzięki silikonowemu przewężeniu łatwiej układają się w pochwie i formują się zgodnie z jej kształtem. Kobiety z tyłozgięciem powinny zwrócić szczególną uwagę na przyjęcie wygodnej pozycji, bardziej dopasowanej do indywidualnych potrzeb np. wygiąć się do tyłu lub ponieść wyżej nogę.

Mięśnie Kegla: jak używać kulek PlumBum

Każda z nas jest inna i ma w innej kondycji mięśnie Kegla, dlatego do ćwiczeń należy podejść w sposób dopasowany do własnych możliwości.

Ćwiczenia intymne należy zacząć od większych tzn. lżejszych kulek.

Ćwiczenia z kulkami można zacząć od kilku minut i stopniowo wydłużać czas ich noszenia. Gdy kulki się wysuwają, warto jeszcze zacisnąć mięśnie i na dłuższą chwilę przytrzymać je wewnątrz pochwy. Jeśli mięśnie dna miednicy są na tyle wzmocnione, że większe kulki bez problemu utrzymują się w pochwie, należy zmienić je na mniejsze i cięższe.

Mięśnie Kegla ćwiczysz przy okazji, a kulki waginalne najlepiej działają, gdy jesteś w ruchu! Możesz w nich wykonywać codzienne obowiązki domowe, zawodowe, iść na zakupy, na spacer. Twój ruch sprawia, że kulki się poruszają i drgają. W tych ćwiczeniach najważniejsza jest regularność.

Kulki powinno się zakładać codziennie i nosić je od kilku do kilkudziesięciu minut.

Mięśnie dna miednicy, jak każde inne mięśnie w organizmie, można przetrenować. Czasami podczas ćwiczeń może pojawić się efekt pobolewania w dolnej części brzucha. Jest to oznaka zmęczenia mięśni, czyli tak zwane zakwasy, wówczas zaleca się zaprzestanie ćwiczeń na 1-2 dni. Gdyby problem się pojawiał, należy skonsultować się z lekarzem ginekologiem.

Sposób konserwacji kulek PlumBum:

  • Kulki PlumBum aplikowane w miejsce intymne mogą być używane wyłącznie przez jedną osobę.
  • Przed aplikacją można zwilżyć kulki letnią wodą lub odrobiną lubrykantu.
  • Po każdym użyciu należy je dokładnie umyć w ciepłej, nie gorącej wodzie (ewentualnie z dodatkiem środków do higieny intymnej).
  • Delikatnie osuszyć papierowym ręcznikiem.

Mięśnie Kegla: przeciwwskazania do stosowania kulet PlumBum

Kulek nie należy używać w następujących przypadkach:

  • Zmiany na szyjce macicy.
  • Idiopatyczne bóle w miednicy małej (niezdiagnozowane).
  • Stany zapalne dolnego odcinka układu moczowego.
  • Ciąża.
  • Okres terapii środkami aplikowanymi dopochwowo.
  • Niedawno przebyte zabiegi w obrębie pochwy i krocza.
  • Zaburzenia czucia w miednicy mniejszej i krocza.
  • Guzy przydatków.
  • Urazy obrębie pochwy i sromu.
  • Pochwica.
  • Obecność wkładki domacicznej.

Strona:  plumbum.com.pl

Nie ma jeszcze komentarzy

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie będzie publikowany

*