Ćwiczenie mięśni Kegla z kulkami PlumBum

ćwiczenie mięśni KeglaĆwiczenie mięśni Kegla są pierwszym ćwiczeniem, które zaleci Ci lekarz, by zapobiegać i leczyć nietrzymanie moczu. Są one jedną z najważniejszych grup kobiecych mięśni – od ich kondycji zależy nie tylko kontrola pęcherza moczowego, ale także prawidłowe funkcjonowanie układu rozrodczego i pokarmowego – niestety najczęściej się o nich zapomina. Tymczasem podobnie, jak i inne mięśnie, również mięśnie Kegla potrzebują ćwiczeń! Kulki PlumBum ci pomogą

Niemniej ważne jest ich poprawne wykonanie, dlatego dobrze jest się wspomóc kulkami waginalnymi PlumBum. Podobnie jak ciężarki pomagają budować siłę mięśni ramion, tak kulki waginalne ułatwiają i zwiększają efektywność treningów mięśni dna miednicy. Uczynienie tych ćwiczeń codziennym nawykiem pomoże Twoim mięśniom pozostać w dobrej kondycji, a to z kolei przełoży się na dobry stan zdrowia.

Nie wstrzymuj oddechu ćwicząc mięśnie Kegla

Jedną z najważniejszych czynności, podczas ćwiczeń, teoretycznie naturalną, a w praktyce często pomijaną, jest prawidłowe ODDYCHANIE. Wydawać by się mogło, że to oczywiste i jest to funkcja fizjologiczna, nad którą nie trzeba się skupiać, tymczasem w zasadzie każdy ma tendencje do wstrzymywania oddechu podczas wysiłku (na przykład przy podnoszeniu ciężaru lub biegu).

Tymczasem właśnie wtedy dla organizmu bardzo istotne są głębokie wdechy i wydechy. Ma to znaczenie również dla mięśni dna miednicy, ponieważ wstrzymywanie oddychania zwiększa ciśnienie w jamie brzusznej i je osłabia, tym samym sprawiając, że ryzyko popuszczania moczu wzrasta.

Zobacz też:

Częste oddawanie moczu – przyczyny i leczenie

Zapalenie pęcherza – możesz sobie pomóc

Nietrzymanie moczu – wylecz ją laserem

Chwilowo zmniejsz intensywność ćwiczeń

Podczas pracy nad wzmocnieniem mięśni dna miednicy warto zrobić sobie przerwę od bardzo intensywnych ćwiczeń. Sporty wymagające biegania lub skakania – co dla Twojego pęcherza oznacza podrażnienia i wstrząsy – mogą powodować problemy z utrzymaniem moczu. Przez jakiś czas spróbuj pływania lub jogi – dyscyplin, w których wykonywane ruchy są bardziej płynne, łagodniejsze, dzięki czemu nie stanowią tak dużego obciążenia dla mięśni. Nie musisz całkowicie porzucać swoich ulubionych zajęć fitness, ale pomocne może okazać się wdrożenie, chociaż chwilowo, czegoś nowego. Kto wie, może te ćwiczenia spodobają Ci się na tyle, że staną się nieodłącznym elementem codziennego zestawu?

4 wskazówki na udany trening mięśni Kegla z kulkami PlumBum

  1. Zadbaj o swój nastrój. Twój intymny trening ma być dla Ciebie przyjemnością. Nawet jeśli wykonujesz go podczas domowych aktywności, pomyśl, że zaoszczędzasz czas, wykonując 2 czynności naraz, bez dodatkowych wypraw na siłownię, czy fitness.
  2. Stosuj zestaw kulek progresywnych. Swój trening zacznij od większych i lżejszych kulek, dzięki temu oswoisz swoje ciało i przygotujesz na bardziej intensywny trening z mniejszymi i cięższymi kulkami.
  3. Pilnuj czasu. Pierwsze treningi zacznij od kilku minut. Stopniowo zwiększaj czas sesji. Maksymalna długość jednorazowego treningu z kulkami to 3 godziny.
  4. Podziel się swoimi doświadczeniami i odczuciami z treningu ze swoim partnerem. Może wykorzystacie je podczas wspólnych chwil w sypialni? Kulki rozkoszy to rewelacyjny gadżet dla par, który zwiększa wspólne doznania podczas seksu.

kulki plumbum

Ćwiczenie mięśni Kegla z kulkami PlumBum
5 (100%) 7 vote[s]

Nie ma jeszcze komentarzy

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie będzie publikowany