Sposób na kaca: aspiryna, rosół i woda kokosowa

sposób na kacaSposób na kaca – fajnie byłoby taki znać. Ale może warto zrobić wszystko przed imprezą lub w jej trakcie aby kac nas nie dopadł. Jeśli to nie pomoże są też poranne awaryjne metody na kaca. Wtedy nie będzie problemu z bólem głowy, żołądkiem lub brakiem energii.

Zbyt wiele wysokoprocentowych napojów? Spoko, to się zdarza. Najgorzej jest na następny dzień. Budzisz się z bólem głowy, który sprawia, że chcesz nigdy się nie urodzić – to się nazywa kac. Ale mamy sposoby aby nigdy się nie pojawił.

Sposób na kaca: mądre jedzenie

Warto zjeść zdrowy posiłek wcześniej. Upewnij się najpierw, że zawiera błonnik i zdrowe tłuszcze. Dzięki temu pozostanie w żołądku na dłużej i procenty cię tak szybko nie dopadną.

Sposób na kaca: raz woda, raz wino

Picie na przemian wody z winem pomoże nie tylko nawodnić organizm i zminimalizować efekty moczopędne alkoholu. Spowoduje, że w konsekwencji będziesz pił mniej alkoholu, ponieważ twój żołądek napełni się wodą.

Zobacz też:

Oczyszczający koktajl na kaca

Koktajl regenerujący dla aktywnych

Sposób na kaca: postaw na kokos

Po imprezie, gdy czujesz już upojenie alkoholowe, jak najszybciej dostań się do domu. Nie dlatego, aby nikt ze znajomych nie zobaczył cię w takim stanie. Tylko dlatego aby napić się jak najszybciej wody kokosowej. Uzupełni ona elektrolity uszczuplone przez alkohol.

Sposób na kaca: weź aspirynę

aspiryna na kaca

Weź dwie aspiryny i popij szklanką wody przed snem. Inhibitory prostaglandyny (kwasy tłuszczowe, które pomagają zmniejszyć stan zapalny) znajdujące się w aspirynie, pomogą zmniejszyć moc kaca. Następnie dwie aspiryny połknij rano popijając dużą ilością wody.

… i witaminę B

Ponieważ nadmiar alkoholu ograbia organizm z niezbędnej dla organizmu witamin B, weź ją przed snem. Witaminy z grupy B pomagają rozbić alkohol w organizmie.

Sposób na kaca: dobra zupa z makaronem

zupa na kaca

Bulion nawodni cię, a zawarta w nim odrobina sodu utrzyma płyn w organizmie. Plus, węglowodany znajdujące się w kluskach są łatwo przyswajalnym źródłem energii, a więc tego czego brakuje ci następnego dnia rano.

Sposób na kaca: ćwiczenia też pomogą

Uwolnienie endorfin może sprawić, że poczujesz się lepiej. Plus, będziesz czuć się trochę mniej winny, że zażyłeś tych wszystkich kalorii zatopionych w alkoholu.

3 komentarze

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie będzie publikowany