Dieta na chandrę – co jeść aby poprawić nastrój

dieta na chandręDieta na chandrę naprawdę istnieje. Są produkty które szybko poprawią twój nastrój. Warto wprowadzić je jak najszybciej bo jesień nie sprzyja dobremu samopoczuciu. Lekarze i dietetycy twierdzą, że winne jest to, co jemy. A przede wszystkim fast foody i przetworzona żywność. Zobacz, co powinnaś mieć często na swoim talerzu, aby zdecydowanie polepszyć sobie nastrój.

Dieta na chandrę – pij kakao

Kiedy mamy zły humor, często podjadamy czekoladę. Ale teraz sięgnij do naturalnej czekolady, bez sztucznych dodatków – po kakao.

Kakao jest jednym z największych źródeł przeciwutleniaczy i magnezu. Zawiera również żelazo, błonnik, chrom i mangan. Te wszystkie składniki pomagają utrzymać w zdrowiu układ sercowo-naczyniowy, zwiększają energię, libido i poprawiają nastrój.

Dieta na chandrę – wprowadź do diety zdrowe tłuszcze

W szczególności te, które zawierają dużo kwasów omega-3 czyli łosoś, sardynki i orzechy włoskie. Są one doskonałym „lekiem” na stany depresyjne. Zawartość w nich kwasów omega-3 pomaga utrzymać zdrowy poziom chemicznych substancji w mózgu, które odpowiedzialne są za nasz dobry nastrój.

Zobacz też:

Dieta dla mózgu – 20 naturalnych produktów poprawi pamięć i myślenie

Produkty przeciwzapalne: co powinna zawierać dieta przeciwzapalna

Dieta zasadowa: zdrowe produkty, które odkwaszą organizm

Dieta na chandrę – pomoże chili

Chili to nie tylko smaczny dodatek do dania, ale też super przyprawa. Zwiększa ona wydzielanie endorfin w mózgu czyli hormonów szczęścia. A one z kolei powodują, że czujemy się szczęśliwi.

Dieta na chandrę – pamiętaj o witaminie B

Poprzez zwiększenie ilości witamin z grupy B w diecie, możesz zacząć odczuwać pozytywne zmiany w nastroju. A gdzie znajdziemy dużo witaminy z grupy B? W drożdżach, ciemnych zielonych warzywach, bananach, owocach morza, jajach, kurczaku, migdałach i awokado.

Dieta na chandrę – postaw na prawdziwe jedzenie

Najbardziej spektakularne zmiany w złagodzeniu objawów depresji odczujemy gdy zaczniemy wybierać tzw. dobre jedzenie. Koniec z tym przetworzonym. Wybieraj te bez sztucznych aromatów, barwników i substancji słodzących.

Poprzez proste zmiany w swojej diecie, odzyskasz kontrolę nad swoimi emocjami

Nie ma jeszcze komentarzy

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie będzie publikowany