Odchudzanie: 12 sposobów na spalenie tłuszczu

odchudzanieOdchudzanie to niewątpliwie długi proces. Zbyt szybkie powoduje efekt jo-jo. Co innego jest z szybkim spalaniem tłuszczu.

Odchudzanie – koniec z glutenem

Badania wykazują, że zmniejszenie czy nawet całkowite wyeliminowanie z diety glutenu zmniejsza oporność na insulinę, co dodatkowo  powodują utratę wagi. Najprostszym sposobem na bezglutenową dietę jest uważanie na wszelkie pokarmy, które go zawierają. Czytaj etykiety. Zresztą przecież wiesz, że brokuły i jagody nie mają glutenu, prawda?

Odchudzanie – dwa proteinowe drinki

W dniach w których intensywnie ćwiczysz zamień dwa posiłki na proteinowe koktajle. Są łatwe w przygotowaniu, a jednocześnie syte i zwiększają utratę tłuszczu. Po prostu mieszaj mleko kokosowe lub migdałowe z awokado, jagodami lub zielonymi liści, mrożonymi malinami, świeżo zmielonymi nasionami lnu, może łyżką masła migdałowego lub kakao. I wypij.

Odchudzanie – wszystko zapisuj

Co jesz zapisuj. Badania pokazują, że ludzie, którzy prowadzą dziennik żywienia, tracą dwa razy więcej tłuszczu. Jeśli pióro i papier nie są twoją domeną, pobierz aplikację na smartfon lub nawet zrób zdjęcie, aby wiedzieć jakie są twoje posiłki.

Odchudzanie – modyfikuj post

Od 16 do 18 godzin lub dłużej bez jedzenia staje się wyzwaniem. A z drugiej strony dietetycy mówią, aby śniadanie zjeść w ciągu godziny po przebudzeniu. Spróbuj takiego rozwiązania: kilka razy w miesiącu zjedz obfite śniadanie i obiad o niskim poziomie cukru, a następnie pominąć kolację.

INNE: Jelita – oto najlepsza dla nich dieta

Odchudzanie – zmniejsz lub wyeliminuj owoce

Nadmiar fruktozy, głównego cukru w owocach, może sprawić, że przybędziesz na wadze. Aby naprawdę wzmacniać utratę tłuszczu, wyeliminuj większość owoców. To jest tylko tymczasowe. Wybieraj  owocach o niskiej zawartości fruktozy: kokos i awokado. To jeden z najprostszych sposobów na porzucenie cukru, a zobaczysz szybkie wyniki.

Odchudzanie – polub zielone warzywa

Pomiń ryż, ziemniaki i inne węglowodany oraz podwajaj zielone warzywa w posiłkach – przestrzegaj tych zasad. Warzywa bez skrobi zapewniają więcej błonnika, składników pokarmowych i antyoksydantów.

Odchudzanie – pij!

Staraj się pić codziennie nawet 3 litry wody. Trzymaj ją w pobliżu i popijaj cały dzień, aby zmniejszyć głód i pragnienie.

Odchudzanie – błonnik najważniejszy

Badania wykazują, że diety o wysokiej zawartości włókna sprawiają, że jesteśmy szczuplejsi. Awokado, rośliny strączkowe, quinoa, orzechy i nasiona stają się ulubionymi produktami spożywczymi.

Odchudzanie – sztuczka na poskromnienie apetytu

Około 30-60 minut przed posiłkiem wymieszaj łyżeczkę świeżo zmielonych nasion lnu z wodą. To spowoduje, że będziesz mial stały poziom cukru we krwi, a przy okazji uregulujesz głód i pragnienia, co oznacza, że prawdopodobnie zjesz mniej.

INNE: Diety gwiazd – modne ale czy zdrowe?

Odchudzanie – dobrze śpij

Nocne szaleństwo rozreguluje poziom insuliny, co zwiększa przyrost masy ciała. Zadbaj więc o odpowiednią ilość snu – siedem do dziewięciu godzin.

Znajdź sposób na relaks

Badania wskazują, że stres chroniczny może sprawić, że będziesz podjadać kompulsywnie. A to prosta droga do tycia. Koniecznie znajdż sposób na relaks. To prosta droga do trwałej utraty tkanki tłuszczowej.

Źródło: www.prevention.com

Nie ma jeszcze komentarzy

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie będzie publikowany

*